SPLOŠNI PRODAJNI POGOJI

Podatki o podjetju

Polno ime: Sch-group invest d.o.o.
Ulica: Dunajska cesta 122
Pošta: 1000 Ljubljana
telefon: 01 565 53 88

DŠ: SI32946252
Matična številka: 1701649000

Vpisano v sodno/poslovni register pri Okrožnem sodišču Ljubljana dne 10.4.2002, št. vpisa v sodni register: 2002/01213

Kupec je fizična ali pravna oseba, upoštevajoč podatke, posredovane ob registraciji in oddaji naročila.
Fizična oseba je tisti registrirani uporabnik, ki pridobiva ali uporablja blago in storitve za namene izven njegove poklicne ali pridobitne dejavnosti. Za potrošnike, ki so fizične osebe po tem odstavku, veljajo določila Zakona o varstvu potrošnikov.
V primerih, ko naročilo izvede pravna ali fizična oseba, ki opravlja pridobitno dejavnost, ne glede na njeno pravnoorganizacijsko obliko ali lastninsko pripadnost, zanjo veljajo določila Zakona o varstvu potrošnikov le v primerih, ko je to posebej navedeno v samem zakonu.
Trgovina “sunchlorella.si” medsebojne obveznosti pri nakupih ureja na podlagi splošnih pogojev zakona o varstvu potrošnikov.

CENE IN DDV

Vse cene so v evrih in vključujejo DDV.
Cene so zagotovljene na dan naročila in se lahko dnevno spremenijo.
Objavljene cene in cene v izdanih ponudbah so nepreklicne in veljajo samo za nakup preko trgovine “sunchlorella.si”.
Popusti v spletni trgovini se ne seštevajo.

Podatki na straneh:
Pridržujemo si pravico do vsebinskih in drugih sprememb v trgovini “sunchlorella.si”.
Tekstovne napake so možne in zanje ne prevzemamo odgovornosti.

POSTOPEK NAROČANJA

Kupoprodajna pogodba med Prodajalcem in Kupcem (spletnim nakupovalcem) je sklenjena v trenutku, ko Prodajalec potrdi naročilo. Od tega trenutka dalje so vse cene in drugi pogoji nakupa fiksirani in veljajo tako za Prodajalca kot za Kupca.

Prodajalec kupcu, ki kupi izdelek v spletna trgovini Sunchlorella.si, izda elektronski račun, z razčlenjenimi stroški in pojasnilom o pravici do odstopa od nakupa z vrnitvijo kupljenega izdelka, če je to potrebno in mogoče. Kupoprodajna pogodba v obliki nakupnega naročila je v elektronski obliki shranjena na strežniku Upravljavca in je Kupcu dostopna v vsakem trenutku v njegovem uporabniškem profilu. Kupoprodajna pogodba je sklenjena v slovenskem jeziku.

 

NAČIN PLAČILA:

Izbirate lahko med sledečimi načini plačila:

  • Plačilo po povzetju. Kurir vroča naročeno blago naslovniku osebno na naslovu, ki ga je kupec izbral kot kraj prevzema. V primeru izbranega plačila po povzetju, se obračuna strošek odkupa v višini 1,99€. Če gre po prvem poizkusu paket v paketomat ali Parcel Shop lahko mi ali pa prejemnik zahteva da se mu paket dostavi na naslov. Če naslovnik ne prevzame naročenega blaga v roku, določenem v obvestilu, se pošiljka vrne pošiljatelju.
  • Plačilo z debetno ali kreditno kartico: naročilo se odpremi v najkrajšem možnem roku po prejemu naročila.
  • preko PAYPAL sistema: naročilo se odpremi v najkrajšem možnem roku po prejemu naročila

IZDAJA RAČUNA

Sch-group invest d.o.o. ob dostavi in plačilu naročenih artiklov kupcu izda fizični oz. elektronski račun in ga pošlje na naveden kupčev naslov ali e-naslov. Na računu sta razčlenjena cena in vsi stroški v zvezi z nakupom. Kupec je dolžan preveriti pravilnost podatkov pred oddajo naročila.

POŠTNINA:

Pri naročilu nad 50 EUR, je poštnina brezplačna.

Pri naročilu, ki bo manjše od 50 EUR se plača strošek dostave v višini 3,49 EUR.

Od 25.4.2019 naprej za nas pakete dostavlja Pošta Slovenije in dostavna služba GLS, ki večino paketnih pošiljk dostavi že naslednji dan po oddaji pošiljke, v dveh dneh po oddaji pa dostavi vse pakete. Prav tako Pošta Slovenije zagotavlja sobotno dostavo za 60 odstotkov gospodinjstev, vsakodnevno pa nudi tudi alternativne oblike dostave. Če vas ob dostavi ni na navedenem naslovu, lahko paket prevzamete na vaši najbližji pošti. Paket Vas čaka na pošti 14 dni, v primeru, da ni prevzet, se vrne nazaj pošiljatelju – Sch-group invest d.o.o..

V primeru, da želite neprevzet paket/naročilo ponovno prejeti, je to možno proti plačilu stroška dostave v višini 3,49€.

Na Pošti Slovenije se zavedajo tempa sodobnega življenja, zato so pripravili širok nabor storitev, s katerimi lahko pošiljanje in prejemanje paketnih pošiljk popolnoma prilagodite svojim željam in potrebam. Tako vsakodnevno nudijo številne alternativne oblike dostave:

  • dostavo v izbranih časovnih terminih(dostava do 10. ure, po 16. uri, med 18. in 20. uro),
  • dostavo na izbrani naslov (v službo, k sorodniku, sosedu …),
  • dostavo na izbrano pošto ali Petrolov bencinski servis,
  • možnost brezplačne ponovne dostave paketa,
  • možnost, da pred dostavo paketa pokličejo naslovnika ali pošljejo SMS-sporočilo,
  • možnost, da se z naslovnikom dogovorijo za nov termin dostave(če paket ni bil vročen),
  • dostavo na vnaprej dogovorjen prostor(na teraso, pod nadstrešek, v lopo …).

Prevzem paketa z odkupnino

Pošta Slovenije omogoča, da ob prevzemu paketa z odkupnino tega plačate z gotovino ali brezgotovinsko, s plačilnimi karticami. Na območju izbranih pošt (http://www.posta.si/downloadfile.aspx?fileid=25073) je Pošta Slovenije pismonoše opremila s prenosnimi POS-terminali ter vam tako olajšala nakupe, saj jih lahko plačate s karticami Activa, MasterCard®, Maestro® in Visa.

Sledite svojim pošiljkam na vsakem koraku

S Pošto Slovenije lahko sledite vašim pošiljkam:

– prek spletne strani www.posta.si,
– s poizvedbo na pošti,
– na brezplačni številki klicnega centra (080 14 00).

 

ROK DOSTAVE NAROČENEGA BLAGA:

Pri oddaji naročila do 12h, bo blago pri vas najhitreje naslednji dan, v kolikor blaga ni na zalogi, vas o tem obvestimo. Rok dostave je 1 – 7 delovnih dni (najpogosteje 1 do 2 dni, v kolikor se vam mudi, nas lahko na to tudi opozorite in potrudili se bomo, da bo blago dostavljeno v najkrajšem možnem času)

SPLOŠNI POGOJI ZA DOSTAVO BLAGA:

Priporočamo vam, da ob prevzemu preverite količino in kvaliteto. V kolikor kakšnega izdelka, ki ste ga naročili trenutno ni na zalogi, vam ga bomo poslali naknadno takoj ko bo mogoče na naše stroške.
Kupec se izrecno zavezuje, da se, zaradi kasnejše dostave blaga ali drugačnega načina dostave blaga, odpoveduje drugim načinom za povračilo nastalih stroškov, plačane kupnine in plačanih stroškov dostave blaga, kot so na primer odškodninski zahtevki v obliki civilnih tožb in podobno, obdrži pa vse ostale minimalne pravice v skladu z določili 23. in 24. člena Zakona o varstvu potrošnikov. Vse izdelke, ki so na zalogi dostavimo v 1-7 delovnih dneh po prejemu Vašega naročila! Ob sobotah, nedeljah in praznikih odpreme blaga ne izvajamo. V primeru posebnih zahtev Vas prosimo, da le – te vpišete pod opombe na dnu naročila.
Vse informacije o artiklih ali o dobavi so možne tudi po telefonu in sicer na Gsm: +386 31 260 148 in na e-mail: info@sunchlorella.si
V primeru, da kupcu blaga sploh ne bo mogoče dostaviti, (zaradi ukinitve programa, razprodane zaloge idr.), ima kupec pravico zahtevati vračilo že plačane kupnine.

100% VAREN NAKUP – ODSTOP OD POGODBE IN VRAČILA BLAGA

V skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot) ima kupec pravico, da v 14 dneh od datuma prejema blaga obvesti prodajalca, da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev.
Odstop od pogodbe prosimo sporočite na info@sunchlorella.si.
Vrnitev kupljenih izdelkov prodajalcu v roku za odstop od pogodbe šteje za sporočilo o odstopu.

Blago je potrebno vrniti nemudoma oziroma najpozneje v 14 dneh po poslanem obvestilu iz prvega odstavka tega člena in sicer nepoškodovano in v nespremenjeni količini.  Morebitne stroške vračila krije kupec. Šteje se, da kupec pravočasno vrne blago, če ga pošlje pred iztekom 14 dnevnega roka za vračilo.

Povrnitev opravljenih plačil po pogodbi bomo izvršili nemudoma oziroma najpozneje  v 14 dneh po prejemu sporočila o odstopu od pogodbe

POŠKODOVANE POŠILJKE

V primeru, da je paket fizično poškodovan, v njem manjka vsebina ali kaže znake odprtja, mora kupec nemudoma sprožiti postopek reklamacije pri dostavni službi. To storiš kar v prisotnosti kurirja. S ponudnikom, ki je blago dostavilo bomo poskrbeli, da bo reklamacija rešena v najkrajšem možnem času.

STVARNE oz. PRIKRITE NAPAKE

Prodajalec mora kupcu izročiti blago v skladu s pogodbo in odgovarja za stvarne napake svoje izpolnitve.

Napaka je stvarna:

  1. če stvar nima lastnosti, ki so potrebne za njeno normalno rabo ali za promet;
  2. če stvar nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero jo kupec kupuje, ki pa je bila prodajalcu znana oziroma bi mu morala biti znana;
  3. če stvar nima lastnosti in odlik, ki so bile izrecno ali molče dogovorjene oziroma predpisane;
  4. če je prodajalec izročil stvar, ki se ne ujema z vzorcem ali modelom, razen če je bil vzorec ali model pokazan le zaradi obvestila.

Prodajalec ne odgovarja za stvarne napake na blagu, ki se pokažejo potem, ko mineta dve leti, odkar je bila stvar izročena.

Kupec mora Prodajalca obvestiti in podati natančen opis stvarne napake bodisi osebno na sedežu podjetja ali na info@sunchlorella.si ali na telefonsko številko 031 260 148 v roku 2 mesecev od dneva, ko je bila napaka odkrita.  Kupec mora prodajalcu omogočiti pregled izdelka s stvarno ali prikrito napako. Če napaka ni sporna, Prodajalec kupcu omogoča odpravo napake na blagu ali vrnitev dela plačanega zneska v sorazmerju z napako ali blago zamenjati z novim brezhibnim ali vrniti plačani znesek, najpozneje  v 8 dneh po prejemu. Če se Prodajalec ne strinja s stvarno napako oziroma o njej obstaja spor, mora Prodajalec kupcu v enakem roku podati pisen ugovor.

Si pa Prodajalec pridržuje pravico zavrniti reklamacijo v primeru:

  • da je vrnjeno blago poškodovano s strani kupca,
  • da vrnjeno blago nima varnostnega pečata oziroma ni v originalni embalaži,
  • če Prodajalec ugotovi, da je izdelek poškodovan oziroma neuporaben kot posledica nepravilnega ravnanja kupca.

PRITOŽBE IN SPORI

V skladu z veljavno evropsko zakonodajo o varstvu potrošnikov se Sch-group invest d.o.o. trudi izpolnjevati svojo dolžnost glede obravnavanja pritožb.
Pritožba se odda preko e-poštnega naslova info@esunchlorella.si, lahko pa se tudi pokliče na tel.št. 031 260 148. Postopek obravnave pritožbe je zaupen. Sch-group invest d.o.o. bo v petih delovnih dneh potrdila, da je prejela pritožbo, sporočila kupcu, kako dolgo jo bo obravnavala in ga vseskozi obveščala o poteku postopka.
Sch-group invest d.o.o. si prizadeva po svojih najboljših močeh, da se morebitni spori rešijo sporazumno. V primeru sodnega reševanja sporov je pristojno sodišče po stalnem prebivališču potrošnika.

IZVENSODNO REŠEVANJE POTROŠNIŠKIH SPOROV

Skladno z zakonskimi normativi ne priznavamo nobenega izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov kot pristojnega za reševanje potrošniškega spora, ki bi ga potrošnik lahko sprožil v skladu z Zakonom o izvensodnem reševanju potrošniških sporov. Sch-group invest d.o.o., ki kot ponudnik blaga in storitev omogoča spletno trgovino na območju Slovenije, na svoji spletni strani objavlja elektronsko povezavo na platformo za spletno reševanje potrošniških sporov (SRPS). Platforma je na voljo potrošnikom na povezavi TUKAJ.

Navedena ureditev izhaja iz Zakona o izvensodnem reševanju potrošniških sporov, Uredbe (EU) št. 524/2013 Evropskega parlamenta in Sveta o spletnem reševanju potrošniških sporov ter spremembi Uredbe (ES) št. 2016/2004 in Direktive 2009/22/ES, ki se nahaja TUKAJ, seznam izvajalcev izvensodnega reševanja potrošniških sporov pa TUKAJ.

POLITIKA ZASEBNOSTI IN VAROVANJE PODATKOV

Trgovina “Sunchlorella.si” , ki je v lasti Sch-group invest d.o.o., se zavezuje, da bo zaščitila vašo zasebnost. Vaših podatkov ne bomo posredovali tretji osebi, razen v primeru, ko je zahteva podana v pisni obliki s strani državnih ustanov.

Če želite v trgovini “Sunchlorella.si” opraviti nakup, potrebujemo poleg navedenih podatkov, še vaš naslov in telefonsko številko. To nam omogoča, da zagotovimo nemoten proces končne izvedbe vašega naročila, in da vas lahko obvestimo o morebitnih spremembah ob naročilu.

Vaše podatke bomo občasno uporabili le zato, da vas obvestimo o pomembnejših spremembah, novih storitvah in posebnih ponudbah na naših spletnih straneh, za katere z gotovostjo trdimo, da za vas predstavljajo pomembne informacije. Če teh informacij ne boste želeli prejemati, nas o tem obvestite na elektronski naslov: info@sunchlorella.si.

VARNOST SPLETNE TRGOVINE

V spletni trgovini “Sunchlorella.si” uporabljamo več varnostno-zaščitnih sistemov, ki zagotavljajo ustrezno zaščito pred izgubo ali zlorabo podatkov.

Hvala za zaupanje!

Close Košarica
Close
Close
Kategorije